mars NWE, IPX and linux ..

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Listopad 2 10:02:19 CET 2004

> Pokud mohu pridat praktickou zkusenost, oproti serveru s novellem 3.12 byl
> mars nekolikrat pomalejsi (pro 10 pc s win95 a klientem od novellu). Da se
> to pouzit jako nouzovka, ne pro seriozni praci - tot muj nazor.

Moja prakticka skusenost. Mars som si skompiloval, nastavil co som uznal
za vhodne. Bolo to treba trosku doladit pre konkretny typ apliakcie (stara
dosarina na hnutelny majetok u strojarenskej firmy). Som prisiel na to, ze
novell klient pouziva nejake veci, co mars nepozna. Takze riesenie bol
dosacky klient (so vsetkym sa vmestit do 640kb ram :-)  a na win95 ten co
je v nom. V marse potom doladit nejake veci pri praci so subormi (s
doladovackami som sa babral niekolko hodin), ale slape to ako zerave.
Server je rh9, nejaka 800MHz tusim, 3c59x karta a SATA disky povesene na
3WARE radici. Rychlost absolutne v pohode. Zakaznik nezbadal rozdiel proti
novell 4 co tam mali predtym. Teda az na systemovu konzolu, ktora bola
starsia :-))

--
   Bc. Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager            Tr. A. Hlinku 2