ip_conntrack version 2.1

Michal Sojka sojkam1 na control.felk.cvut.cz
Úterý Listopad 2 16:36:34 CET 2004

On Tuesday 02 of November 2004 11:17, jaroslav.linhart na dev-net.cz wrote:
> Vážení,
> měl bych dotaz. Po náběhu mi RH 9 na konzoly vypíše toto hlášení je možno
> mi pomoci, jak to odstranit.
>
> Nov  1 17:38:00 localhost kernel: ip_tables: (C) 2000-2002 Netfilter core
> team
> Nov  1 17:38:01 localhost kernel: ip_conntrack version 2.1 (512 buckets,
> 4096 max) - 292 bytes per conntrack

To je zpusobeno tim, ze se do jadra nactou moduly iptables a ip_conntrack. Bud
zaridte aby tyto moduly byly nacteny pri startu pocitace a nebo potlacte
vypis hlasek jadra na konzoli. Bud pomoci zminovaneho Alt+SysRq a nebo
do /etc/sysctl.conf pridejte radek kernel.printk = X, kde X je nejnizsi
priorita hlasek, ktere se maji vypisovat. 8 = vypisovat vsechno, 0 =
nevypisovat nic.

--
Michal Sojka