Apache a porty (proxy)

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Listopad 2 19:27:08 CET 2004

Jiří Šachl napsal(a):
> Zdravim,
> jsem se svym domacim serverem pripojen cestou barakove site pevnym pripojenim do netu. Rad bych jej dostal do sveta tak aby se na muj sajt dostali lide z venku. V nasi siti jsme za proxy. V nastaveni Fedory Core 2 jsem v moznostech httpd Apache 2.0.51 nasel moznost aby naslouchal na vsech portech. nez tuto moznost zapnu bych chtel vedet co to udela s nasi siti. Neodstrelim neco ? Bude fungovat cesta z venku na meho Apache a zpet ?
>
> Diky za odpoved na moji naivni otazku

Do světa se dostaneš pouze tak že budeš mít veřejnou IP (adresu) pokud ji nemáš
tak se nikdo na tvůj PC nedostane.

Ještě se dá udělat to že z některého PC s veřejnou adresou ve vaší síti se dá
nějaký port přesměrovat na ten tvůj PC s neveřejnou adresou pro apacha.

Případně pokud máš někde venku PC s veřejnou IP můžeš se tam na něj protunelovat
ovšem toto určitě není tvůj případ.

(Prostě vždy musíš mět někde někoho nebo nějaký PC s veřejnou adresou jinak to
nejde.)

|    ICQ    179223500                    |