2.6 a unable to open an initial console ve FC3-test3 a /dev/console

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Úterý Listopad 2 19:39:09 CET 2004

On Tue, 2 Nov 2004, Petr Šobáň wrote:

> Zakomponovat podporu ext3 přímo do jádra a né jako modul.
>
> Případně nějaká jiná zrada ve FS která blokuje použítí FS v režimu pro zápis.
>
> Takže podpora řadiče IDE případně jiného používaného + podpora příslušného FS
> přímo do jádra, někde tam bude zrada.

Jak jsem psal jiz drive nize v diskuzi, tak mam vse v jadre a ne jako
moduly. ext3, scsi radic a raid1 bylo to prvni, co jsem daval do jadra a
ne jako modudul. Tuto chybu jsem delal tak pred 6ti lety :-) Nicmene i tak
diky za radu.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...