VNC pres FW-vyreseno

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Listopad 3 01:57:25 CET 2004

> Na to pocitaci, ktery funguje jako brana do netu pro W-W3 je nutne pres
> iptables nasmerovat porty 5800 a 5900 tcp protokolu do lokalni site.
> Tim zpristupnis jedno pc.  Pokud bys chtel mit pristup i na ostatni,
> je nutne na nich spustit vnc na jinych portech (coz nevim jestli jde).
Tak jsem zjistil, ze skutecne bez spoluprace providera, majiciho kontrolu
nad routerem to nejde. Nicmene jsem take zjistil, ze je ochoten mi ty porty
preroutovat tak, ze port roteru 5901 pujde na PC 192.168.1.1:5900, port 5902
na PC 192.168.1.2:5900 atd.
Ted jeste musim zjistit, ktere vsechny porty VNC pouziva. Nevite to nekdo z
hlavy?
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz