2.6 a unable to open an initial console ve FC3-test3 a /dev/console

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Středa Listopad 3 12:23:48 CET 2004

On Wed, 3 Nov 2004, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> zrejme vam chyba v kerneli podpora zariadenia, na ktorom ma byt ta konzola
> otvorena. napriklad virtualnych VGA konzol...

Opravdu nechybi. Jak jsem jiz psal, pro jadro, ktere nema moduly jsem
vytvoril initrd pres /sbin/new-kernel-package a uz to jede. Ja jen ted
musim vyzkoumat proc. Predpokladam, ze to bude v pouziti udev ve FC3 (moc
o udev nevim, obecne o 2.6 toho moc nevim)...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...