Apache a porty (proxy)

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Listopad 4 00:05:09 CET 2004

Jan Cervenka napsal(a):

> Dobry den,
>
> netusite, jestli nekdo nahodou na internetu sluzbu "sprateleneho stroje"
> nenabizi. Neco jako dyndns , ale pro "stastlivce" , co jsou za NATem (treba
> CDMA). Samozrejme s linux klientem.
>
> Honza

Daleko jednoduší je se domluvit s providerem na nějaké veřejné IP případně na
přesměrování nějakého portu s nějakou veřejnou IP na vaši neveřejnou IP a port.

Za nějakou korunu to udělají a pokud ne hledal bych jiného poskytovatele.

PS. Mám veřejnou IP na neveřejné kabelové síti.

|    ICQ    179223500                    |