Mono - pouzitelnost

NOVOGEAR administrator@novogear.cz administrator na novogear.cz
Čtvrtek Listopad 4 11:24:07 CET 2004

Chtel bych se zeptat nekoho vice znaleho na
par otazek okolo prostredi Mono.

Predem upozornuji ze nejsem programator, a ani
jim nechci byt. Moje programovaci dovednosti
skoncily u Basicu a Delphi. Mel jsem snahu
se naucit C++ a Javu, ale uprimne se priznam,
ze na to nemam.
Mam par naprogramovanych aplikaci v Delphi, jsou to
jednoduche formulare se standartnima komponentama,
kde  vetsinou vkladam data do databaze MS SQL.

1 - budou mi fungovat aplikace naprogramovane v
Delphi 2005, nebo VisualBasic NET v Monu?

2 - podporuje Mono Windows.Forms a ADO na MS SQL?
nejak mi to z www stranek neni jasne, pripadne
od ktere verze tato podpora bude.

3 - jestli odpovedi na predchozi dve otazky jsou ano,
jsem schopen jako laik tyto programy na Monu zprovoznit?

4 -  pobezi to na PII 233 Mhz, 128 MB RAM?

Dekuji

S pozdravem

Ondrej Prokop