náhodné pády pod jádrem 2.6.9

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Listopad 4 13:41:14 CET 2004

Antonín Kolísek napsal(a):
> dobrý den,
>  zaznamenal jsem při používání jádra 2.6.9 velké množství
> náhodných pádů aplikací. Pod 2.6.8.1 se zdálo být vše v pořádku.
> Nyní mi klidně i 3x denně havaruje X.Org R6.8.1. Dalé KDE-3.3.1 a
> mencoder - tak po 30 minutách komprimace spadne bez jediné
> hlášky. Má někdo podobné problémy?
>
> Slackware 10.0, linux-2.6.9vanilla.
>
> Děkuji za každou připomínku.

FC2 2.6.9 vanila vše běží bez problémů i překlady jader pro jiné PC po 24H OK
(déle ho nemívám puštěný taky třeba chodit do práce :-( )

Problém bych viděl v špatně přeloženém jádře, případně chyba v HW která se dříve
neprojevila.

Skontrolujte chladiče ram atd.....

|    ICQ    179223500                    |