OT: Re: [... bla bla bla ...]

Petr Baum pb-luv na baum.com.au
Čtvrtek Listopad 4 22:06:37 CET 2004

Jiri Kulhan wrote:

> Snazil jsem se jen poukazat na fakt, ze to, ze je clovek zamestnancem
> nejake firmy, jeste nic nevypovida o jeho intelektu a mravnich
> vlastnostech.

Souhlas.

> Vi vite, co tu ten clovek dela? Zamestnanci Microsoftu nemaji pravo
> pouzivat linux? Ma v podpisu napsano oddeleni pece o zakazniky,  tam si
> dokazu docela dobre predstavit duvod k navsteve diskusniho fora o
> Linuxu. Problemy Win - Linux se tu propiraji dosti casto.

Nebo Linux používá jeho rodina doma. To je jeho věc.

Na druhé straně je třeba mít za to, že byl na konferenci přihlášen už delší
dobu aniž by se pochlubil, že je zaměstnancem firmy, která už řadu let dělá
co může, aby Linux zničila. Pokud se to ostatní účastníci dozvědí tak, že na
konféru pošle automatickou odpověď, nemůže se divit, že je to tučňákům k
smíchu.

Ani se nemůže divit, že to chápou jako nepříjemné potvrzení něčeho co je
samozřejmé - že nepřítel naslouchá. Kdyby se na rodiné slavnosti Kapuletů
prozradil maskovaný Montek, asi by taky musel vyslechnout všelicos ... i
kdyby měl dobrý důvod tam být ...  :-)))

Petr

--
<pb-luv na baum.com.au>

Petr Baum, P.O.Box 2364, Rowville 3178