Kompilace *.so modulu pro PHP

Jan Naiser konfmail na drevojas.cz
Čtvrtek Listopad 4 23:36:45 CET 2004

InterBase

http://rpm.pbone.net/index.php3/stat/4/idpl/1398797/com/php432-devel-4.3.8-3mdk.i586.rpm.html
> mozna je to i v cookeru
>
> Description :
> The php-devel package lets you compile dynamic extensions to PHP4.
Included
> [...]
> php binary to add support for, say, oracle, install this package and use
> the new self-contained extensions support. For more information, read the
> file SELF-CONTAINED-EXTENSIONS.
>

> no a kdyz se podivate
> http://rpm.pbone.net/index.php3/stat/6/idpl/1398797
> tak v adresari
> /usr/src/php-devel/extensions/interbase by se melo spustit make nebo
config
> nebo neco tak a to by melo byt vse.
> Hlavni problem byl (je) v tom je tam  php4.3.8, ale balik se jmenuje
> php432-devel-4.3.8 (grrrrrrrrrrrrr), to bolelo.

Uz to mam. :-) S pomoci kolegy na mandraku, ktery taky trosku zapasil s
apachem *.so jsme to nakonec dali dohromady. Treba to nekomu pomuze, tak to
popisu:
v /usr/src/php-devel/extensions/interbase spustit phpize
tim se vytvorí "ty" soubory, ktere jsem ke kompilaci postradal.
Potom uz jen ./configure a make a v interbase/modules je kyzeny interbase.so
ten pak nakopirovat do /usr/lib/php/extensions a je to.

Diky za pomoc, Honza.