náhodné pády pod jádrem 2.6.9

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Listopad 5 01:04:18 CET 2004

Antonín Kolísek napsal(a):

> problém je ten, že jsem ho kompiloval s configem od 2.6.8.1,
> respektive configem vytvořeným po make oldconfig. Nic jsem neměnil.
> A to nejzajímavější, 2.6.8.1 jede bez problému, takže HW v tom nehraje
> roli. Tak asi přesedlám na 2.6.8.1 opět :(

A ostatní věci když se přeloží tak běhají OK ?

Já bych to na ten HW viděl pořád - vlastní skušenost při překladu OK a potom to
padalo náhodně (to přeložené jádro) vcěci co se nepřekládalý (rpm balíčky),
(případně překládaly krátkou dobu taky OK) později nalezena chyba v BIOSu v
časování RAM.

PS. skuste to jádro přeložit jinde se stejným configem, případně vygenerovat
config ručně po make mrproper co to udělá.

Mě fakt běží 2.6.9 bez problémů + ovladače pro nvidii.

|    ICQ    179223500                    |