PHP - rozdil v systemu a v Apache

Ing. Martin Hankovec martin.hankovec na ceskearchivy.cz
Pátek Listopad 5 08:07:57 CET 2004

Zdravim,

> Kde je ta cuba, zustava zahadou.

mne to delalo to same, ale ja se ten skript snazil navic spustit z cronu.
Zjistil jsem, ze kdyz je na zacatku hlavicka:
#!/usr/local/bin/php
<?php
?>
a spoustim to jako jakykoliv jiny skript treba z mc, tak mi to nechodi. Kdyz
jsem ale tu hlavicku smazal a predhodil to php-cku:
php -f mujskript.php
tak mi to zacalo chodit. Tak jsem napsal skript v bashi, ktery mi spusti php
s timhle parametrem a chodi to bez problemu. Duvod, proc to nechodilo, jsem
nenasel a posleze uz ani nehledal. Skoro mi pripadalo, ze to ma souvislost s
php.ini, ktere se v druhem pripade natahne korektne a v prvnim ne, ale to je
jen spekulace.
Zkuste experimentovat timto smerem.

S pozdravem
Martin Hankovec