quota

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Pátek Listopad 5 13:08:57 CET 2004

On Fri, 5 Nov 2004, Vaclav Steiner wrote:

> Ano, vim jak funguje quota, ale mam uzivatele v mysql s jednim UID a
> momentalne resim quotu pres proftpd, coz funguje, ale funguje to tak, ze
> kdyz nastavim napr 10MB tak se tech 10MB vztahuje na prave nahravany
> soubor a ne na vsechny soubory v adresari....Ale mozna delam neco
> spatne, ale jinak nez takhle se mi to neporadilo.

Bez podpory FS quoty bude jakakoliv implementace ekvivalentu kvot ve FTP
demonovi (nebo podobnem software) znacne neefektivni. Co ja vim, tak
proftpd umi pracovat s takovymi polovirtualnimi uzivateli ... tj.
uzivatele maji sva UID/GID, ktera ale nejsou v /etc/passwd, nicmene veci
jako quota, FS prava a dalsi funguji.

-- Honza Houstek