Samba - linux-linux a cas

Jan Hradil jhr na physics.dcu.ie
Pátek Listopad 5 14:52:17 CET 2004

Ladislav Vaiz wrote:
> Muj oblibeny prikaz pri problemech s casovym pasmem je
> date;date -u;hwclock

Ne, v tom problem neni - oba stroje ukazuji stejny cas pri vsech tech
prikazech (neni divu, kdyz se synchronizuji skrz ntpd na stejny server).

  Ten problem je nekde se sambou. Zajimave je, ze na primountovanem
disku je cas spravne, ale kdyz se podivam na stroj, kde to je fyzicky
ulozene, tak tam je cas o hodinu dopredu.

  Ted jsem vyzkousel jeste odmountovat, primountovat -> cas je OK. Ach jo.

H.

--
  Jan Hradil - jhr na physics.dcu.ie
  phone: +353-1-700 5743