cyrus imapd a maildrop

Miroslav Zajdák zajdak na a3w.cz
Pátek Listopad 5 16:04:22 CET 2004

Preji vsem pekny vikend a zadam o radu.

Nainstaloval jsem FC2 a na nem e-mail server. Nenasel jsem jineho pop3d,
nez cyrus, takze mam konkretne baliky (vsechny z distribuce):

cyrus-sasl-2.1.18-2
cyrus-sasl-plain-2.1.18-2
cyrus-sasl-gssapi-2.1.18-2
cyrus-sasl-md5-2.1.18-2
cyrus-imapd-2.2.3-11

Posta se uklada klasicky v /var/spool/mail, ale pokud se pokusim
prihlasit e-mail klientem nebo telnetem, dostanu chybovou hlasku:
"Unable to locate maildrop".

Balicek s maildropem jsem ale v distribuci nenasel. Sel by stahnout a
doinstalovat, ale nechce se mi verit, ze by v distribuci chybel balicek,
ktery nutne jine balicky v distribuci musi mit. Muzete mi poradit, k
cemu maildrop je a jak vyresit situaci (stahnout maildrop, upravit
konfiguraci, jiny pop3 demon). Nejsem moc pokrocily.

Diky moc

Daruj usmev - nestoji penize, ale ma opravdovou hodnotu
Miroslav Zajdák
ICQ#: 198 167 179