{flux,black}box a trojsky kun

Daniel Novotný xnovotn3 na fi.muni.cz
Pátek Listopad 5 19:48:42 CET 2004

dobry den,
napadl me novy zpusob trojskeho kone:
Na netu jsou temata (themes, styles) pro fluxbox (blackbox).
Konfigurak je textovy soubor.
V nem je polozka *trefne* pojmenovana rootCommand
- ta ma slouzit pro nastaveni tapety (pozadi) pracovni plochy,
ale kvuli flexibilite je zde mozno napsat *libovolny* shellovy prikaz.

v nem samozrejme (trosku paranoia, ja vim) muze byt nejake to "rm", "mail"
nebo co...
... kdo kontroluje "nevinna" tematka?

nebo taky me napada: k tematu jsou soubory *.jpg *.xpm
nekdy byvaji (opomenuti tvurce ci co?) s pravy pro spousteni
- diky sve lehke paranoie ta prava okamzite odeberu i kdyz jinak
obrazku nevadi - co kdyby to byla ELF binarka?
a v rootCommand jeji shellovy zavadec?

takze ta tematka vzdy kontroluju, taky neskodi poustet startx vzdy pod
obycejnym uzivatelem (pri startu wm se natahne ten rootCommand)

takze tak a snad to nebylo moc "mimo misu"

   Daniel Novotny
   www.fi.muni.cz/~xnovotn3/osobni.html