[... bla bla bla ...]

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Listopad 5 21:03:25 CET 2004

Dne pátek, 5. listopadu 2004 19:44 jste napsal(a):
> To je kravina. I když, no mate mozna pravdu.
> a) jak vite ze windows není keylogger, který posila m$ klicova slova a plno
> dalších kravin? ( :)) )

W95: ciste (tedy aspon relativne, taky maji svoje "last opened" - ale ne
vsecky)
W98: zaznamenavaji kazdy navstiveny adresar, soubor otevreny pro cteni (zkuste
hardwarove zablokovat disku zapis jak budou rvat o zapisu jen pri vypisu
adresare - jde to pomoci staricke AEC "antivirove" karty),...
W2k:???
Wxp:v dobe vypusteni hackeri objevili mam pocit ze 16 zpusobu jak se do nich
neviditelne dostat. Prectete si licencni smlouvu k Wxp (tu knizku, ne to co
je na CD!) a objevite, ze vam muze bez varovani zamezit pristup k vasemu
vlastnimu souboru na vasem vlastnim disku :-D

> b)
> Microsoft pozna, ze web byl delany bud ve wordu nebo frontpagu.
> Tak zastanu kod, muze mit jen microsoft!
> Ono mezera jde udelat vice zpusoby:

pozna zcela jiste taky adobe, macromedii, ... Kdoze to tu BSA zalozil?

> Není jednodussi napsat jen:   ???
> Nebo hlavicka?

> Taky vam reknu, ze tato hlavicka je z wordu a delal ji ten a ten
>
> Jestli takto nejaka firma dela web - buh jim zehnej.

divil byste se co se da najit. U nas ve firme jsem musel nekterym snazivym
obchodnikum vysvetlit, ze kdyz chcou udelat stranku, tak ne ve wordu ikdyz si
ten server s tim poradi, ale jako html alespon v tom zatracenem FP.

> Omlouvam se, ale kdyby nase firma mela nasadit windows místo linuxu, tak
> chodim v trenkach a firma krachne.

No ono zavisi taky na zakaznikach co mate, jaky model jsou ochotni akceptovat.

Muzu vam rict, ze delam ve windousoidni firme a opravdu tucnak, ikdyz na nem
dle slov sefa jede nejdulezitejsi server firmy, je jak popelka (BTW, znate tu
pohadku jak dopadla popelka, ze? ... zebych fakt dostal to 2procesorove
itanium co se vali na sklade?). Holt v prvni rade musi byt ochotni akceptovat
open source obchodni model (tj. prodavate sluzbu a nikoli SW) vasi zakaznici
- a hlavne neni zadne skoleni "jak vydelavat s open source" pro vypatlane
obchodnicke mozky.

> Kdyby windows server 2003 byl o 216% vykonejsi nez apache, tak me zajma
> proc stále cca 60% web serveru jede na apache.

ono zalezi co a jak. Treba nejvykonnejsi me znamy webserver je squid v rezimu
reverzni proxy ;-) Kdyz se jeste zkompiluje s ESI... Nojo, kde ale v cesku
udelat web rozmeru cnn ci akamai...

> Zkracene:
> Microsoft dela z tucnaku blbce, zloděje a kriminalniky. (alias "linux
> podporuje warez atd...)
> To si mame nechat libit?

ne. Co ja vim, tak uz ponekolikate prehodnotili linux a i ty slavne XPcka jsou
v podstate nejaky unix zkrizeny s windousy.

--

                        Jaroslav Lukesh