OT: zkusenosti s HP ProLiant DL585 a Linux

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Listopad 5 21:54:12 CET 2004

"Petr \"Qaxi\" Klíma" wrote:
:
: Diky, asi to nakonec dpadne tak, ze pujdeme spis do SUN Fire vz20 coz je
: zhruba stejna cfg. ....
:
: Stoji to zhruba stejne, as  ma to RH HQL (nebo jak se ta jejicj
: certifikace jmenuje ...)
:
	Jestli to stoji zhruba stejne tak v tom pripade mate u HP
za stejne penize o tridu vyssi zelezo (teda pokud myslite V20z - vz20 nevim
co je). Musel byste srovnavat DL585 s V40z (4-CPU server od Sunu), ne s V20z.
Pokud vim V20z je klasicka koncepce jako v Tyanu S2882 - jeden procesor
napojeny na sbernice, druhy napojeny jen na ten prvni. DL585 ma napojene
na sbernice dva procesory (ze ctyr moznych).

	Sun V20z je sh*t, jak uz jsem psal jinde v teto konferenci. Teda
Ma o jednu pozici na disky mene nez obvykle 1U servery maji a nema
redundantni zdroj. Za stejne penize si muzete nechat postavit dva stroje
na Tyanu S2882. V20z neni spatny stroj, ale pokud ocekavate ze dostanete
_to_znackove_zelezo_ na ktere jste byli zvykli z velkych Sunovskych serveru,
tak se pletete. V20z neni nicim vyjimecny stroj oproti podobnym od HP
(DL385, mozna) nebo IBM.

-Y.