Transfer domeny...

David Ťok ddt na ddt.cz
Sobota Listopad 6 11:54:25 CET 2004

Zdravim vespolek,

   nastavuji sekundarni DNS server a za boha nemuzu rozchodit transfer
jedne domeny...
nastaveni na masteru:

zone "domena.cz" IN {
     type master;
     file "master/domena.cz-names";
     allow-transfer { IP-adresa-sekundaru; };
     allow-recursion {   secondaries;  };
     allow-query { any; };
};

$ named-checkzone domena.cz master/domena.cz-names
zone domena.cz/IN: loaded serial 2004110501
OK

na sekundaru:

zone 'domena.cz' IN {
   type slave;
     masters { IP-masteru; };
     file "/slave/domena.cz-names";
};

dig axfr domena.cz @primarni_dns  - stahne domenu bez problemu... ale
kdyz sputim named, tak odmitne tuto domenu stahnout a do logu rve...
Nov  6 11:40:28 phion named[19845]: zone 'domena.cz'/IN: refresh:
non-authoritative answer from master IP.IP.IP.IP#53

....co me celkem zarazi, tak ze to odmita stahnout jenom jednu domenu,
ostatni co mam na prim. masteru se mi v pohode mirroruji... Blbne to
jenom u jedne domeny - "hlavni" v ktere mam nastavene jmena techto DNS
serveru u registratora - a ip pres glue... Mam podezreni na ten glue
zaznam, protoze registrator ma nejak zmatene webove rozhrani a za boha
nemuzu glue zaznamy nastavit, kdyz jim zavolam, tak me tvrdi ze je
vsechno nastavene...
No kazdopadne, ale se me zda divne, ze by se pri stahovani na sekudar
rozhodovalo jestli stahnout nebo podle neceho takoveho.
Zkousel jsem prejmenovat jednu svoji domenu, kterou mi sek. v pohode
stahuje, na tuto jednu incriminovanou to nechce stahnout...
Mate nekdo nejake navrhy kde by mohl byt problem?

dekuju!

--
         david tok, uid: 0, ddt na ddt.cz