Fw: prepnuti MX zaznamu

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Neděle Listopad 7 17:17:21 CET 2004

> Uniká mi, co vlastně chcete ještě testovat? Říkáte, že zda server poštu
> pro uvedenou doménu přijímá, jste si již ověřil.

No, overil jsem, ze SMTP komunikuje a "neco dela".
A odesilani skrz SASL, to je celkem snadne.

> Řekl bych, že to je
> jediné, co je třeba ověřit. Jestli někdo v případě nedostupnosti
> primárního MX předá poštu na tento server už záleží na propagaci DNS,
> kterou těžko ovlivníte.

Tady mi to prane neni moc jasne, vypnul jsem postu na masine s MX 0
a cekal jsem, ze se mi to preposle na MX 10, ale nestalo se tak.
Po opetovnem nahozeni prvniho stroje to doslo tam.

Muj predpoklad byl:
odesilajici stroj zkusi poslat postu, kdyz to nejde, vezme MX=10 a posle to
tam.

Takhle mi to pripada, ze to nekde cekalo az nahodim MX=0 zpatky.

A MX zaznam samozrejme zpropagovanej je, takova lama zase nejsem.

Miroslav Kolombo
ICQ: 343044770
kolombo na kolombo.cz