linux na p133

Petr Koval pk na nux.at
Neděle Listopad 7 23:51:42 CET 2004

Jaroslav Lukesh wrote:

> spinix

ja nevim jestli si pochopil, ze se mu jedna o serverove sluzby (web/sql
apod) a ne pracovni pocitac s gui

jako takovy server s minimalnimi podminkami hardweru si ja naopak
prestavuji neco jako

http://www.pack-eis.de/index.php?q=&cat=&status=&searchdescription=1
(link hned na to vybaveni aby to nekdo s te start stranky nemusel
hledat ci se nevymlouval ze neco takoveho nenasel)