zmena konfigurace- uz neni to p133:-)

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pondělí Listopad 8 08:38:47 CET 2004

Petr Vileta napsal(a):

> <flame>Tyhle odpovedi milujuuuuu, ze vam pri psani odpovedi ruce
> neupadly.</flame>
> Jsem take z vetsi casti windozak a tyhle pocity bezmoci a absolutniho chaosu
> "kde zacit" na linuxu dobre znam. Takze pokud muzu radit z toho co jsem sam
> videl, tak zkuste Mandrake. Tvari se k neznalemu uzivateli jako
> nejpritulnejsi tucnak. Klidne to nainstalujte i s grafickym rezimem. Ono to
> sice bude silene pomale, ale zase si muzete nastavit spoustu veci podobne
> jako ve woknech. A az to budete mit, tak tu grafiku vypnete, zrestartujete a

Grrrrrr "A az to budete mit, tak tu grafiku vypnete, zrestartujete "

a tohle zase vytáčí mě pořád všechno restartovat nejste ve windows pod linuxem
netřeba nic restartovat tak jak se to myslí v win prostě stačí jednoduše tu
službu (X) vypnout.

Jednoduše tak že zadáme většinou init 3 :-)

Jinak pro windowsáky ono to chce koupit nějakou knížku jinak jste s prominutím v
  pr****.

Takže když s tím začínáte kupte si třeba suse (je u toho dokumentace),

Pokud se tím chcete prokousávat sám tak třeba mandrake, nebo fedora core 2 atd.....

Pokud distribuce nejsou určené pro speciální učely tak tam většinou máte všechno
co potřebujete, a samozřejmě ze začátku nebudete vědět co mět nainstalované
takže budete mít malý disk, později až zjistíte co na co je tak to můžete
přeorat k obrazu svému.

> pak si muzete v klidu cist ty knizky a manualy.

No to nemůže protože když to nemůže skoušet na tom OS tak je to k ničemu, a
pokud se mu to povede rozchodit na poprvní tak bude borec. Ono to sice de
nainstalovat klepáním na tlačítka ano i bez knížek ale pokud nepochopíte co
děláte tak je to k ničemu.

|    ICQ    179223500                    |