Xorg a dualhead

Michael Mraka Michael.Mraka na homecredit.net
Pondělí Listopad 8 09:25:33 CET 2004

Cingy wrote:
% Zdravim,
% podarilo sa niekomu rozchodit dualhead v XOrg?
% Mam ATI Radeon 9200 a 2 monitory (jeden 1280x1024 a druhy 800x600). /MDK
% 10.1 Official/
% teraz mi to funguje tak ze mam na obidvoch monitoroch to iste. Chcel by
% som z toho spravit bud Big Desktop alebo dualhead.
% xorgconfig neponuka moznost takehoto nastavenia ako v 10.0 fglrxconfig.
% Skusal som to nastavit aj rucne (pridat do xorg.conf dalsie Section pre
% monitor a screen) ale nefunguje to.
% Ak sa to niekomu podarilo moho by mi poslat nejaky postup ako to mam
% spravit.

redhat-config-xfree (nebo jak se to jmenovalo) v FC1 to taky uplne nezvladl
:(. Na http://michael.czweb.org/linux/omnibook/XF86Config.txt je funkcni
konfigurace pro xfree a stejna mi funguje i s xorg v FC2.

Tohle je nastaveni pro 2 nezavisle obrazovky, pro jeden desktop je
potreba zmenit option Xinerama na "on".

% Dik.
% Cingy

--mm                                                            Michael Mráka