HW RAID 1

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Pondělí Listopad 8 11:59:30 CET 2004

On Mon, 8 Nov 2004, Peter Strba wrote:

> Prajem dobry den,
>
> Potrebujem radu ohladne servera Compaq Proliant ML330G2, ktory obsahuje
> tieto komponenty:
>
> 1.HW RAID Radic:
> - chipset CMD 649-CO1 /Integrated Ultra - 100 IDE RAID Controller/
> - ATI RAGE XL Video Controller
> - NC 3163 10/100 Fast Ethernet NIC
>
> 2. Eth Controller 3COM 3c905C-Tx
>
> 3. prikaz lspci mi vyhodil nasledovne:
> - Host brige: ServerWorks CNB20LE
> - ISA BRIGE: ServerWorks CSB5 South Brige
> - IDE interface: ServerWorks CSB5 IDE Controller
> - USB Controller: ServerWork OSB4/CSB5 OHCI USB Controller
> [...]

Hmm, stala znama rada, prohledejte archiv konference...

... a zjistite, ze nemate HW RAID radic, ale jak se tady v teto konferenci
rika, tzv. Win RAID radic, na kterem hda a hdc uvidite vzdycky.

Nicmene "hw raid" na tom rozjet jde, nicmene doporucuji rozjet si radeji
klasicky softwarovy raid.

Pokud se vsak rozhodnete pro hw raid, zacit muzete na
http://www.linuxforums.org/tutorials/ATA-RAID-HOWTO/

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...