linux na p133

Petr Koval pk na nux.at
Pondělí Listopad 8 13:59:20 CET 2004

Jaroslav Lukesh wrote:
> Dne neděle, 7. listopadu 2004 23:51 jste napsal(a):
[..]

> Nebo taky frakce co zustaly z projektu LRP.

temy je fli4l projekt, kde se jedna hlavne o router a ne o serverove
sluzby
a od tud pochazi i ta myslenka s eisfair

ta hlavni vyhoda jeprave ta, ze se ten system stavi mimo colove
prostredi
a tudis nejsou v cilovem prostredi za potrebi prostredky jeji stavby
a taky ze si muzes zvolit u systemovych prostredku ty verzec co vystaci
pokryt potrebu
a zaroven nepotrebuji tolik pracovni pameti

s kernelem 2.2 co dokonce 2.0 a s glibc o dve generace min se to da jet
v pohode na 4 mb ram!