Streamer Ultrium 250 - jak nainstalovat?

Charousek Karel karel.charousek na zp-medica.cz
Pondělí Listopad 8 16:01:42 CET 2004

Pokud je externi musi byt zapnuta pri startu serveru.
Pri bootu by jadro melo ten streamer nejak identifikovat ( dmesg ).
(  .... SCSI xxxxxx  HP Ultrium yyyyyyy
.............. attached as zzzzz ( treba /dev/st0 )
)  nejak podobne by to tam melo byt videt
Melo by to pravdepodobne nasledovat za identifikaci disku nebo pole.

Alespon podobne to funguje na jinych paskach a radicich.

K.