MySQL nechce vytvorit databasi s obsahem v latin2

Petr Špatka spatkalnx na luzanky.cz
Pondělí Listopad 8 16:03:00 CET 2004

Dobry den

Snazim se s MySQL 4.0.21 (Debian - testing) vytvorit databazi s obsahem
v kodovani latin2 (iso-8859-2). Podle manualu k tomu ma slouzit prikaz:
CREATE DATABASE xyz DEFAULT CHARACTER SET latin2;

Konzola mi stale odpovida, ze mam spatnou syntaxi sql (ERROR 1064: You
have an error in your SQL syntax) . Z dokumentace jsem vycetl prave
takovou syntaxi a uz nevim co dal. Uplne defaultne pro vsechny databaze
nechci latin2 protoze urcite nekdo bude chtit napriklad cp1250/.
/
Dekuji
Petr Spatka

P.S. A kdyz chci overit kdo vsechno ma nejaka prava k databazim MySQL je
jedina cesta
select user,host,password from user;
a pak pro vsechny uzivatele zkouset
show grants for nekdo na nekde;
nebo existuje nejake show grants *?

/Omlouvam se za blby dotaz, ale jsem z MySQL docela zmaten - zatim jsem
pouzival PostgreSQL./