Streamer Ultrium 250 - jak nainstalovat?

Michael Mraka Michael.Mraka na homecredit.net
Pondělí Listopad 8 16:52:19 CET 2004

% Je mi divný, že by nějaké SCSI zařízení nefungovalo na jakémkoliv SCSI
% řadiči. Třeba v tabulce komatibility na
% http://www.hp.com/products1/storage/compatibility/tapebackup/ISS/index.html
% v tabulce Proliant DL 360 G3 úplně chybí - mám to brát jako hotvou
% věc, že ta páska prostě nepojede, nebo že to HP nezaručuje, že to bude
% fungovat tak jak má?

Proliant DL 360 ma radic SmartArray 5i, ze jo? :)
V tom pripade doporucuju pocteni v
/usr/src/linux-<verze>/Documentation/cciss.txt
tam pochopite, proc to neni tak jednoduche. A hlavne jak to zprovoznit.

--mm                                                            Michael Mráka