RedHat enterprise server

Luděk Kolář support na dvdlinux.cz
Úterý Listopad 9 00:32:39 CET 2004

Quoting Vaclav Dusek <Vaclav.Dusek na upce.cz>:

> a nebo http://www.caosity.org/ - a mate to ZADARMO ;)

To je sice pravda, ale může nastat trochu nečekaná potíž v tom, jak potom
prokázat legálnost nabytí operačního systému úředníkům z finančního.

Pokud si koupíte krásnou červenou krabici, bude z toho úředník téměř nadšen.
Pokud mu budete ukazovat licenci, která dovoluje provozovat RH klon alá CentOS,
nevím jestli uspějete...
Toliko moje doměnka, pokud mě někdo vyvede z omylu ve vztahu úředník versus open
source, budu jedině rád a asi nebudu sám.

L. K.

--
DVD Linux
P.O.Box 12