HW RAID 1

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Úterý Listopad 9 13:54:45 CET 2004

On Tue, 9 Nov 2004, Peter Strba wrote:

> Dakujem za radu

> Keby som chcel rozbehnut ten HW RAID radic, ako mam postupovat?

Zakompilovat do jadra ten ovladac, ktery je potrebny, protoze htp ci
promise, jak je tusim v tom howto uveden, to neni. Jaky to je ovladac mate
za domaci ukol. A dale se take uvedeny priklad tyka jadra 2.4. Jak je to v
2.6 s vasim CMD chipsetem to nevim (mam na mysli libata x ide)

Hledejte, zkoumejte.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...