Update z Redhat 9 na Fedora core 3

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Úterý Listopad 9 14:30:50 CET 2004

On Tue, 9 Nov 2004 08:45:37 GMT, Antonin Mares <Antonin.Mares na vscht.cz> wrote:

>  Ja nedavno prechazel na FC2 a z RH 9 a RH7.2 a vcelku bez problemu. Akorat
>  doporucuji si vse pro jistotu pred akci zazlohovat.

	Jo jo, ja jsem sel z RH 7.3 na FC2 a taky v poho, az na par veci,
ktere ale stejne nemaji reseni ani pri upgrade blizsich verzi. Konkretne me
pozlobili Apache (1.x na 2.x prechod asi nejak automaticky udelat nejde), a
pak PHP (globalni promenne, jeden radek v konfiguraci, ale je potreba o tom
neco vedet). Jinak je to docela pohodicka, doporucuju, nicmene jak pise
kolega prede mnou: Zalohovani, matka moudrosti.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860