pppd demand && CDMA

Petr Pisar xpisar na fi.muni.cz
Úterý Listopad 9 16:23:31 CET 2004

kratochvil jiri napsal(a):

> Ano a kousek nad tim se pise:
>  /etc/ppp/ip-up
>               A program or script which is executed when the link
>               is available for sending and receiving  IP  packets
>               (that  is,  IPCP has come up).  It is executed with
>               the parameters
>
> a v tom bude ten hacek. Po lince lze posilat IP pakety az po tom co se
> vytoci a dostane IP adresu.
Samozrejme.
V manu jsem nasel "Pppd does not wait for the scripts to finish.", takze
  se skutecne muze stat, ze 1. spojeni padne, 2. zavola se ip-down, 3.
spojeni se ustanovuje/ustanovi (tzn. ttyACM0 je otevreno), 4. v ip-down
se zavola rmmod acm, ale v tu chvili je uz modul opet pouzivany, a proto
rmmod selze. Zkuste si v ip-down skriptu presmerovat vystup do souboru.
Mozna zjisite, co jsem ted napsal.

Pak je taky vubec otazka, zda pppd v demand modu ma ttyACM neustale
otevrene nebo jej po spadnuti ppp spojeni zavre a otvira az po zadosti o
provoz.

V pripade, ze je zarizeni nepouzivane, zkuste jeste pppd parametrem
'holdoff' zvetsit dobu, aby se stihnul provest ip-down.

--Petr