sitovka 100 Mbit pro linux

Martin Lipinsky martin na lipinsky.cz
Úterý Listopad 9 17:03:15 CET 2004

DD.

za kvalitnejsi PCI 10/100 sitovky povazuji:

DEC21140 (Tulip),sveho casu me s ni zlobili ovladace por linux, ale to uz
je 4 roky zpet :) myslim ze je vyreseno, tyhle cipy pouziva i cisco ..
3com 905
Intel EE100 (ale je jich hodne rad, ty okolo 1kkc, serverove adaptery jsou
zbytecne, a ty nejlevnejsi ocesane)

S pozdravem

Motto: Jak to vis ze je carodejnice ? Protoze tak vypada !
icq# 38378150