Problem s instalaci Captive NTFS driveru

Pavel Stárek argetlinux na centrum.cz
Úterý Listopad 9 23:27:42 CET 2004

V Út, 09. 11. 2004 v 16:11, Zdenek Zikan píše:
> Zdravim.
> Pokousim se zprovoznit Captive NTFS. Mam to z RPM baliku. Po instalaci
> spustim captive-install-acquire preskocim scan celeho disku (trva silene
> dlouho, a zda se, ze bezvysledne) a v "Custom Drivers Location" mi to
> pise zhruba toto:
>
> Currently found drivers:
> cdfs.sys     ...nejake info...
> ext2fsd.sys  ...nejake info...
> fastfat.sys  ...nejake info...
> ntfs.sys     ...nejake info...
> ntoskrnl.exe NOT FOUND; essential module for NTFS disk access
>
> ...blablabla...
> [...]
dobrý den,

jednou jsem se s tím zabýval, a taky jsem to nerozchodil, vím že to není
řešení. Pokud vám ale stačí jen z ntfs číst, tak na sourceforge.net je
projekt, který vydává rpm balíky s ntfs kernelovým driverem pro Fedoru
a různé jiné linuxové systémy. Já ho s úspěchem používám od té doby, co
RedHat vypustil tento driver z přeloženého jádra. On v zdrojákách je,
ale ne v binárce kernelu.
Adresa je zde: http://linux-ntfs.sourceforge.net/

Pavel Stárek