sitovka 100 Mbit pro linux

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Listopad 10 10:31:22 CET 2004

On Wed, Nov 10, 2004 at 09:50:13AM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> 	Moje rada - na Realteky 8139 zapomeňte.
No, zavisi od toho, co pan Prudek mysli pod "budu potrebovat 100mbit". Ci to
bude napriklad jedno spojenie alebo 1000 paralelnych, ake velke budu pakety
(typicke TCP versus typicke UDP), atd. Pri jednom spojeni totiz aj ked ziska
povedme 5MB/s (konzervativny odhad s tou kartou), ine problemy (vypadky, CPU
zataz atd) badatelne nebudu. Ked ozaj potrebuje napriklad vela malych paketov
alebo rychlosti blizke 10MB/s, tak skutocne radsej nieco ine, potom by bolo
ale mozno zmysluplnejsie vziat rovno gbit ethernet. Prave vsimam, ze taka
karta sa da zohnat uz za 20€ a je kompatibilna s linuxom (Realtek 8169
chipset).

> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)             FoNet, spol. s r. o.
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                   Press every key to continue.