RedHat enterprise server

Karel Zak kzak na redhat.com
Středa Listopad 10 10:43:47 CET 2004

On Wed, 2004-11-10 at 09:22 +0100, Jaroslav Lukesh wrote:

> bsa kdysi davno prosadila a nasi pomatenci schvalili ze FU bude pri navstevach
> provadek i kontrolu legality pouzivaneho SW. Zatim jim slo jen o ten ucetni
> program pripadne OS. Takze kdyz vidi nalepku na bedne, jsou spokojeni. Ted by
> to chtelo jen udelat certification of authenticity pro linux a byl by klid.
> Myslim, ze by to nebyl az tak zly podnikatelsky napad, co, czLUG?

Proc proboha podporovat tu zrudnost v nutnosti dokazovat neustala vsude
v CR svou nevinnost -- necht protistrana prokaze vasi vinu a nez se ji
to podari techt vas laskave povazuje za nevinneho. Proc ustupovat a
vymyslet blbosti v tom, abychom blbum mohli ukazovat blby papir?

CZLUG by mel delat osvetu, aby lide co maji v popisu prace hodnotit
legalnost software byli schopni chapat legalnost OpenSource software.
Urcite by nemel k lejnu leticim shora od nasich zakonodarci pridavat
papir...

Co je to linux? Jadro, nastroje nad tim? Jaka distribuce bude ta prava,
co dalsi nedistribucni doinstalovany software?

Ukazte jim: find /usr/share/doc/ -name "COPY*"

Motivaci nakupu RHEL z duvodu FU nechapu, ac se mi pochopitelne tento
nakup libi :-)

	Karel

--
Karel Zak <kzak na redhat.com>