Orez mailu v Qmailu

David Jez dave.jez na seznam.cz
Středa Listopad 10 11:09:45 CET 2004

> Hi,
  Zdravim,

> kdo poradi jak oriznout mail v qmailu tak, aby na urcena cisla slo jen 150
> znaku, nebo jen predmet? Kdyz poslu velky mail a mam upozorneni na Eurotel,
> tak se mi to od Eurotelu vrati, ze je to prilis velke.
  Lehce jsem nepochopil tvuj dotaz, co vlastne chces delat? Ta druha veta
znamena, ze kdyz ti nekdo posle mail a ty si ho prezvracis na eurotel
tak se ti nedoruci? Nebo to ma znamenat, ze posilas maily na ruzne adresy
na eurotelu a chces vsechny tyto maily orezat?
  Je cilem preposilani upozorneni na mobil kdyz prijde mail? Jestli ano,
tak to se da dost snadno zaridit kombinaci .qmail a jednoho skriptu ze
ktereho se treba pomoci mess822 a head vyrobi pekna notofikacni hlaska
primo na miru :-).
  man dot-qmail, man bash, man head, man cat, man cut. RTFM mess822. Vic
asi potrebovat nebudes...

> Predem dik
  S pozdravem,
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz