sitovka 100 Mbit pro linux

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Listopad 10 13:40:26 CET 2004

On Wed, Nov 10, 2004 at 09:48:42AM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> 	Že i plný Pentium II 400MHz při 100Mbit přenosu je vytížený na
> maximum... podobně Pentium III 600MHz atd... - prostě problém je v

To se mi nějak nezdá. Používal jsem tyhle karty (Planet, Edimax)
v počítači se 700 MHz Athlonem a i při maximální rychlosti (HTTP
11.24 MB/s čistého datového toku, víc na 100 Mb/s Ethernetu nedosáhnu
s jakoukoli kombinací karty a procesoru) dosahovala zátěž procesoru
maximálně 30 procent.

> návrhu takových karet/chipu... za běžných okolností to vadit nemusí, ale
> pokud chcete realizovat tyto přenosy, doporučuji třeba základní řady
> eepro100 (sice dražší než Planety, ale ani ne 2x - do 1.000,- Kč a
> ušetřený výkon CPU silně poznáte)

Tady souhlasím. Třeba NetComp je nabízí za 643 Kč bez daně, je to sice
víc než Edimax (123 Kč), ale není to tak moc, aby to nestálo za to.

							  Michal Kubeček