HW RAID 1

Středa Listopad 10 14:53:18 CET 2004

Juraj Kundrik <durin na dsdesign.sk> wrote:
> Neviem aky plan mate na zelezo,  ale odporucil by som HW raid, ktory sa
> da kupit v obchode s repasovanymi pocitacmi za par supov namiesto ATA/SW
> raidu. Na rozdiel od SW raidu ma urcite lepsi vykon a vacsiu bezpecnost.
> A proxy by som hodil na obycajny ata disk nech nezabija miesto.

ktory konkretny HW RAID myslis?

Dufam ze si neprehliadol tu cast diskusie, kde sa hovori o tom ze
lacnejsie "HW RAID" su v skutocnosti SW RAIDy.

Netvrdim ze HW RAIDy neexistuju ale su drahsie a obavam sa ze ani v
obchode s repasovanymi pocitacmi ich nedostat za pas supov...
Quantum mechanics: The dreams stuff is made of.