poštovní linux distro

Luděk Kolář support na dvdlinux.cz
Středa Listopad 10 23:36:37 CET 2004

Quoting Zdenek SUTR Kaminski <sutr na valachian-labs.com>:

> Dobry den,

> Za sebe mohu rici, ze ve Fedore si to nastavit musite. A obavam se, ze si
> to budete muset nastavit i drtive vetsine ostatnich distribuci (coz je
> pouze ma domenka). Nicmene to nastaveni neni __nijak__ slozite a prostym
> prohledanim tohoto archivu jej zcela jiste najdete.

Přesně tak.

Bohužel mám z dotazu autora původního dotazu pocit, že se snaží praktikovat na
Linuxu takový ten "administrátorský" přístup známý z jednoho majoritního
operačního systému. Ten spočívá v tom, že se něco nakliká, tak nějak to dělá co
má, nikdo ale netuší, jestli je to všechno od základu dobře a v případě
jakýchkoliv problémů se to potom všechno narychlo záplatuje...

Není to nic osobního, ale opravdu doporučuji autorovi dotazu projít si některá
HOWTO na Internetu k tomuto tématu. Vzhledem k tomu, že velká část instalací
Linuxu na serveru plní podobné úkoly, jsou tyto postupy poměrně dobře
zdokumentovány.
Začít můžete třebas zde:
http://enki.cthuugle.com/archives/000086.php

Ten přehled o tom, jak to vlastně spolu komunikuje, kde je nutné v případě
problému hledat řešení se opravdu vyplatí.
A pokud se dostanete do úzkých, vždycky můžete po rozumně položeném dotazu
dostat konkrétní odpověď tady v konferenci, ostatně k tomuto účelu by měla
primárně sloužit.
Taky si můžete celé řešení nechat postavit od externí firmy, kontaktů na českém
internetu dnes najdete již dostatek.

L. K.

--
DVD Linux