RE: poštovní linux distro

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Čtvrtek Listopad 11 08:52:12 CET 2004

Delaji, ale nejsou free. Vetsinou je to nejaky komercni produkt.
Napriklad: http://mail-server.trustix.com/small/

Ale pokud pouzijete obycejny Trustix (tak jsem zjistil, ze prave vysla verze
2.2), tak instalace mail serveru - postfix + courier-imapd + amavis-new +
clamav + spamassassin je otazkou par minut. Aspon na 2.1 bylo. Je k tomu
pekna dokumentace. Uvidime jak na nove verzi. Ale jak se divam, tak
obsahuje:
Spamassassin - tusim, ze se mluvilo o verzi 3
Clamav
Postfix 2.1
Amavisd-new

a z dalsich napr.: