RE: poštovní linux distro

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Listopad 11 09:02:22 CET 2004

	A co je špatně na tom, že objednatel má jasnou představu co chce
- chce řešení svých požadavků a ne laborování a zkoumání...(víte, ono se
kupodivu na dodávkách ŘEŠENÍ nejvíce vydělávají peníze)?

	A jestli to nakliká nebo kustomizuje pomocí textového editoru je
jen otázka pohledu na dodané řešení, nic víc, nic míň a rozhodně není
jedno lepší a druhé horší - při klikání se můžete ukliknout, při psaní
preklepnout, v obou případech jste trubka Vy... Naopak vetší nebezpečí
vzniku chyby vidím při textové kustomizaci...

PS: Dane, myslím, že bych ti to postavil za menší peníze nez SuSE...:-)