sitovka 100 Mbit pro linux

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Listopad 11 09:07:55 CET 2004

	Tyto procenta jsou hodně divná, chybu máte jinde... dejte si
konečně poradit!

> ze za to uz
> muze pouze PCI sbernice kolem architektury PENTIUM / SOKET 7
> a neverim
> ze by to slo rychleji,

	To je vaše věc, řešení jsem dodal, že mu nevěříte mne nezajímá,
mne zas nezajímá, že Vám to nefunguje...:-)

> pokud nekdo zna zpusob rad ho vyzkousim ... uz ted ale porazim PIII +
> W2K server.

	Samozřejmě, protože jste si to blbě nakonfiguroval... když dáte
neodpovídající palivo do motoru, tak taky dokazujete, že ta formule je
pomalejší nez trabant?