SSH problem / notty po odhlaseni

Lubos Dusany lubos.dusany na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 11 12:33:32 CET 2004

Pekny den,

deje se mi na serveru osklivy nepekna vec :) priklad:
Prihlasim se na ssh jako user, pres su - se lognu jako root udelam
hromadu uzitecne prace, dam exit nazpatek do usera a exit na ukonceni
konzole, zustane mi viset cerny okno putty (chova se to stejne i kdyz se
hlasim z linux ssh commandem).
- to okno se nezavre dokud ho natvrdo nezrusim.
- nevysledoval jsem ale pravdepodobne nema vubec vliv co delam a jako
co/kdo se hlasim

Kdyz se mi to stalo, prihlasis sem se znovu na server a pres ps ax jsem
zjistil ze mi ten proces s puvodnim ssh zustal viset s tim, ze u
commandu je napsano sshd: user na notty/0

Koukal jsem i do logu a ani zminka co se deje, nemate s tim nekdo
zkusenosti ?

KOnfigurace:
Slack 10, kernel 2.4.26, openssh 3.9.1p1

Lubos