courier-imap, postfix, mysql a suse 9.1

bartko na uvtip.sk bartko na uvtip.sk
Čtvrtek Listopad 11 14:09:48 CET 2004

Zdravim Vas vsetkych.

Prave som sa sem prihlasil, aj ked Vas cez newsy pozorujem uz niekolko rokov. Dovod je prozaicky, a to problem s ktorym si neviem
dat rady. Tajne tusim, ze riesenie bude nejaka zabudnuta blbost, ale momentalne neviem najst riesenie a uz som pomaly v koncoch.

Snazim sa spojazdnit virtualne mailboxy podla howto z tejto adresy: http://high5.net/howto/

Mam Suse 9.1, skompiloval som mysql verziu 4.1.5-gamma (uz je to nejaka doba) a potom som si musel skompilovat zo src.rpm aj
courier-imap a postfix, kvoli podpore mysql, ktora nie je v originalnych balickoch. Toto sa mi s pomocou googlu nakoniec podarilo.

Funguje dorucovanie posty cez postfix, funguje postfixadmin na menezovanie uctov, nefunguje vsak pop3 alebo imap pristup k tej
poste. Skratka: "Login failed" je v logu od couriera. V query logu mysql vidim tu query, kde sa pyta meno, heslo, mailbox,...
prihlasujuceho uzivatela, teda courier spojenie do mysql ma, ale vysledok je "login failed".
Skusal som menit v konfiguraku postfixadminu rozne typy kryptovania hesla, ale zatial nepomohlo.

Skusal toto niekto uz na Suse a z originalnymi src.rpm ???

Dakujem za podnetne odpovede.

dodo "dbart" bartko