Samba a pomala WinXP pri praci v lokalni siti

temporary temporary na jannovak.cz
Čtvrtek Listopad 11 16:15:19 CET 2004

Petr Zapadlo wrote:

> Budu varit z vody, Win98 naprosto nijak nepouzivaji DNS, WInXP prioritne.
>
> takze bych se zkusil zamerit timto smerem. Jestli lze okamzite bez problemu
> prelozit jmeno na ip a to i reverz (nemaji XP jako DNS uveden nejaky DNS na
> internetu mimo vasi sit?)

je pravda ze DNS se nikterak neresil, ale pro lokalni sit dela cache dns
  firewall, navic vsude pouzivam NetBIOS jmena.
Jak sem pochopil z man smb.conf tak DNS zaznam se pouziva az v momente
kdy neni uspesne rozreseno NetBIOS jmeno na sambe resp podle poradi v
"name resolve order"

kazdopadne diky, skusim patrat i v techto mistech:)

--
temporary

ICQ  :: 131713994
mail :: temporary (at) jannovak (dot) cz

      _o_