SAMBA vs. MS WINDOWS DOMAIN

Jan Pesek Jan.Pesek na AdastraCorp.com
Čtvrtek Listopad 11 16:54:20 CET 2004

snazim se rozchodit SAMBU na REDHATU tak, aby se k ni lidi nemuseli nijak
prihlasovat a dostali se vzdy do sveho prislusneho adresare, pricemz pro
autentifikaci by se brali prihlasovaci udaje z domenoveho controleru ( MS
WIN2000 server ). Prvni problem uz nastal v tom, ze se mi nedari pridat
danou linuxovou masinu do domeny. K vlastnimu prirazeni do domeny je
zapotrebi autentifikace domenoveho administratora a prislusne heslo.
Jedine co se mi stane je to, ze mi to napise, ze nejsem autorizovany pro
vstup do domey , coz chapu, vzhledem k tomu, ze se tam hlasim jako root ,
ale jak se hlasit jako spravny VALID USER ?

  diky za radu

        Honza
- -

Jan Pesek