mailovy server s antivirem a spam filtrem

Petr Balas petr-news na balas.cz
Čtvrtek Listopad 11 20:13:48 CET 2004

Milan Keršláger wrote:

> Pokud chcete poslat EXE, staci normalni ZIP. Neni nejmensi duvod ho
> sifrovat.

U me antivir na mailu kontroluje obsah archivu. Do zaheslovaneho se
nedostane.

> Dokonce ho staci prejmenovat.

Toto jsem netestoval.

> A jestli pracujete s tak citlivymi daty, ze pro postu potrebujete
> sifrovat, pouzijte S-MIME a ne ZIP (protoze zaheslovanymi ZIPy se siri
> majortine viry a ne citliva data).

Hezka myslenka ale v praktickem svete jaksi zdaleka ne kazdy prijemce posty
zvladne S-MIME. Uspesnost u zaheslovanych archivu je citelne lepsi.
Opravdu citliva data do mailu vubec nepatri.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)