Domena debian.cz

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Čtvrtek Listopad 11 21:59:10 CET 2004

CZLUG o veci vi, bohuzel se opakuje situace z minuleho roku, kdy jsme
zaplatili domenu take. Mela na nas byt naledne prevedena, ale bohuzel
jsme byli malo durazni a otravni a tak jsme prevodu nedosahli. Nyni se
opakuje to, ze vlastnik domeny se ani neobtezoval nas upozornit, ze
dostal vyzvu k platbe.

Zahajili jsme kroky vedouci k prevedeni domeny z LRR k registratorovi a
obratem domenu uhradime.

Soucasne jsem zadal pozadavek na zmenu DNS na strane debian.org. Aby
byla zajistena co nejdrive funkcnost jmena ftp.cz.debian.org. Bude to
vyzadovat nejake dalsi autorizace, protoze zmena DNS je samozrejme vazna
vec, ale melo by to byt hotove drive nez obnoveni ceske registrace.

Za CZLUG

Dan Ohnesorg